Facebook

09 sierpnia 2012

1

Witam

Jestem Spiralka ;P

Będę tutaj dzielić się z Wami moimi poczynaniami z decoupage i może innymi zajawkami, bo jednej raczej się nie trzymam :-) 

Moja przygoda z decoupage zaczęła się dość niedawno parę miesięcy temu, poprzez wypatrzenie pięknych lampionów na blogu Edyty (http://wilkoweulotnechwile.blogspot.co.uk/) za co bardzo jej dziękuje:) po jakiejś krótkim wprowadzeniu jak robi takie magicznie piękne rzeczy okazało się że zacząć mogę z tym co mam w domu ... jakimiś resztkami farb z malowania ścian, butelek które tak chomikowałam na nalewki i wydrukami obrazków etc;)
I jakoś pierwsze prace poszły, butelki na nalewki, cytrynówka, pomarańczówka, i inne bliżej nieokreślone. Nie sądziłam wtedy że w ogole założę bloga, więc zdjecia mam tylko z komórki, słabe ale sąJ
Póżniej z czasem, dorobiłam się paru pędzelków, jakiś drewienek nazwoziłam i zaczeły się kolczyki, zakładki. Apetyt większy wraz z jedzeniem, tak samo tutaj mogę się odnieść.

Mam nadzieję że moje prace będą się podobać, a jak nie to oczywiście jakieś uwagi mile widziane, wszak człowiek uczy się całe życie, a słuchając tylko pochwał daleko nie dojdzieJ

3 komentarze: