Facebook

14 sierpnia 2012

7

Dalej skrzynkowo.
Tym razem mniejsza skrzyneczka, którą przyozdabiałam w czasie odwiedzin Edyty:)
Dzięki za pomysł :*




Na płatkach róż są małe wybałuszenia, nadające lekkie wrażenie 3D, ale niestety nie mam zdjęcia które by ładnie to uchwyciło;-) Ba nawet ukradłam zdjęcia od E. z lenistwa.

A tutaj jeszcze małe łapu capu, czyli moje paćkanie, cieniowanie Edytowskiego chustecznika:)
I chyba mogę powiedzieć, że jak wcześniej nie lubiłam motywów kwiatów to teraz jakoś bardziej do mnie przemawiają.





A żeby skrzynek nie było za mało, to właśnie jestem w trakcie paćkania elfiej magicznej skrzyneczki :-)




3 komentarze:

  1. hahaha Kradzieju Ty;p ale spoko, nie gniewam się, za to wdzięczna jestem za to cieniowanie chustecznika:) drewienko zdobi mi biurko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ty masz talent. :*
    Zazdroszczę. Ozdabiaj dalej, bo prawdziwe cudeńka wychodzą spod Twojej ręki

    OdpowiedzUsuń