Facebook

01 stycznia 2013

Szafka stara, jak nowa, ale stara ;-)

Już dawno przed świętami skończyłam szafkę "odnawiać" a raczej dawać jej nowy wygląd, przez co jeszcze ją trochę uchroniło przed wyrzuceniem na śmietnik ;-)

Szafka stara z odzysku wyrzucona kiedyś przez kogoś i zgarnięta, stara szafeczka, bez pleców ;) ale nimi zajmę się jak tylko dopływ gotówki znów będę miała;)
Dla mnie jest ona urocza, inne niż teraz w większości domów królujące meble z Ikei ;) nic do nich nie mam, ale jak kiedyś gdzieś czytałam jak w czasach PRL'u wszystkie mieszkania wyglądały tak samo, teraz znów wyglądają tak samo bo w większości zaopatrywane w w/w sklepie. Wiadomo, że są powody czemu tak się dzieje, czy wszystkim się podoba, czy może z budżetem, bo nie ma co ukrywać są dostępne bardziej niż jakieś na zamówienie, ba na zamówienie;P jeszcze pomarzę, a może sama kiedyś nauczę się ;-)

Marzyć trzeba!

A tak wygląda teraz;) chyba niestety nie mam jak wyglądała przed, ale była stara, ciemna, z zniszczonym lakierem zwłaszcza na górze.







I jak wrażenia?:)

Mam też meble z Ikei, które troszkę przerobiłam, ale jak zmotywuje się do zdjęć to i pokażę ;)






1 komentarz:

  1. o! szafeczka wygląda super! śliczny oryginalny kolor i urocze uchwyty- pasowałaby mi do salonu...serdeczne

    OdpowiedzUsuń